Lions Jubileum Rally 2021

Afgelopen zondag hebben we op een bijzondere manier toch onze zestigste verjaardag van de club kunnen vieren.Met 30 equipes hebben we de eerste Lions Rally allemaal goed volbracht. Veel teams wisten alle plekken te vinden, enkele teams ietsje minder. Het bestuur heeft alle ingezonden foto’s beoordeeld en de straf- en bonuspunten verwerkt. Daarna is er een formule van de kilometerstand op los gelaten.

Hierdoor is ‘Team Janneke‘ als winnaar van de Jubileum Lions Rally 2021 uitgeroepen. Samen met de bijrijders Eva en Hannah zorgde het team ook nog eens voor hele mooie foto’s! Zij ontvangen een handgemaakte edelstalen Lions-boekenlegger van Luci Aversteeg!

Maar ook voor de poedelprijs, die dit jaar naar Nelleke en Hans gaat, is er eenzelfde prijs.
Proficiat allemaal!

Bekijk hier het hele fotoalbum van de rally.